fredag 21 november 2008

fredag hela veckan !

Hallå!

Idag bloggar jag sent har inte riktigt haft tid att skriva under dagen. Men iallafall hade bad på gympan idag också det var ganska kul. Sen var det inte så mycket mer än att jag hade franska.. *suck* det är inte så kul menmen.

Kom hem och chillade fett hela dagen. Jag orkade inte göra nånting, det var bara så skönt att äntligen få helg och kunna sova ut :) Sedan när man låg i sängen utan smink och helt risig så skriver elin ett sms..

- Jag och Alice tänkte kanske boka bio idag.

så och jag ba jaha då ska man på bio ikväll. Men det var jätte mysigt och kalla mig barnslig om ni vill men vi såg faktist Madagaskar 2! Den var faktist ganska bra men jag tycker att ettan är bättre!;D Så nu är jag full med popcorn,chips och läsk. Snart blir det att sova men först ska jag se de sista avsnittet av Dieselråttor och Sjömansmöss haha har sett endå till 24 :) haha

kram!

Inga kommentarer: