tisdag 18 november 2008

Tisdag!

Idag är det tisdag, alltså har det varit en LÅÅNG dag..

Vi hade bad på gympan idag haha och så hade vi livräddning eller vad det nu heter. Ja jag är väll inte så bra på det men de funka fast jag dränkte Emma 2 gånger ;) Men hon klarade sig haha.

Snackade om gymnasie valen med janne och så nu har jag nog bestämt hur det blir men jag säger inte vad jag ska välja de får ni se då.
Efter skolan skulle jag åka hem till Josse men vi hann typ inte mer än att komma in i huset och mamma ringer att hon ska hämta mig! Ja vi ska ju fota oss vid 5 sa hon.

Jahapp det var bara att fixa håret lite innan hon kom, det ser ju förjävligt ut efter en dag på skolan :S Ajja vi kom dit iaf och vi fotade typ alla tillsammans.
hela familjen, jag och Johanna, Erik,Maria och Johanna och mamma och pappa osvosv ;D
Tyvärr så hade Johanna feber stackarn.. :/ men hon höll ut och precis när vi skulle åka hem så piggnade hon till och började busa lite. Men jag hoppas att nån bild blev bra. om ni undrar varför vi gick och fotade oss var för att vi ska ge ett kort till mig mormor nu när hon har fyllt år på oss alla. Fast vi ville också egna så det blev ett jävla massa fotande x)

Blir kanske att plugga lite matte igen om jag ids haha



Inga kommentarer: