måndag 3 november 2008

Mååndag


Hallå! Idag var de skola igen huvva vill ha LOV ju! Men det var kul att träffa brudarna igen ;) fast skolan hade man kunna skippa. Nog för att de var en chill dag vi snackade hela NO lektonen. Jag var så jävla trött så jag garvade åt allt typ haha :) Hade SOn hemma igår, jag som trodde att jag hade glömt men jag är ju lite virrig. Så nu är den klar så lämnar in den imorgon! Vi fick tillbaka våra matte prov och gissa vad! JAG FICK G! haha jag som trodde att jag skulle få IG jo fiifan de var då tur, de var bra gjort för att vara jag ^^ Kom hem vid 4 från skoolan och chillade framför tvn sen åkte jag till stallet och var där med Nicole : ) kul att träffa henne man ses aldrig nu för tiden för att jag sköter ju hennes häst. Men hon hade en liten lektion för mig och Kanel och jag skulle hoppa så vi hade ett litet kryss men de gick vell sådär... de behövs träning! Men sen då jävlar! : ) Nu chillar jag här och snart blir de tv och sen SOVA<3 Så vi ses pusstjaao

2 kommentarer:

nicolew sa...

ska inte jag få vara med bland dina kompisars bloggar? (A)

nicolew sa...

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
-Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.