onsdag 5 november 2008

Onsdaag

Ganska chill på skolan idag. Läste på engelskan om Anne frank haha vem har inte läst den i min klass! typ alla tjejer så jag är typ sist med att läsan den, jag tar åt mig äran!=) Gjorde nå frågor på SOn typ om politik elr ? minns inte ajja inte så intressant..

på bilden ritar jag av mig själv, alltså ett självporträtt är ganska nöjd med den hittils. Maten idag vad ska man säga korv med moss jätte gott! NOT! asså korven brukar vara värre men de gick iaf även fast de var typ blöta av fett usch mår illa bara jag tänker på det!

Nu har vi börjat planera in för Lucia, vem ska vara lucia? JAG! nej tror inte de fast jag har ju varit i 5an ojoj vilka tider, jag lovar jag var inte fin huvva :S
Men om jag vågar kanske jag stället upp i år! ;) Men de kanske finns andra så jag får vell vara tärna.Man får ju bättre betyg så jag är såklart med vafan =) For till Rakel efter skolan skulle se säg att du älskar mig men filmen funkade typ inte så vi såg på nått mode program. For till balans och red lektion på en tråkig Kingston. just nu sitter jag och pratar med Elin men ska snart gå och lägga mig har ont i huvvet och är så trött, de är ju en dag imorgon också!

kram!

Inga kommentarer: