torsdag 6 november 2008

Torsdag

Idag var de en vanlig dag på skolan som alltid, fast ändå en ganska lugn dag ; ) på NOn håller vi på med sex och samlevnad. Jag och rakel skriver om befruktning och förlossning, johan hade fått några filmer som vi kunde använda till redovisningen. ''Trevlig'' film asså de var om när någon skulle föda ett barn och man fick se typ allt och då menar jag ALLT! Hujja jag,Petra,Rakel och Josse typ rös under filmen, ingen av oss ville nog inte föda barn efter de men dom är ju ändå så söta : ) de blir ju kul att se hur klassen reagerar.

Franskan idag hade vi de riktigt trevligt jobbade inte ett skti faktist vi snackade och Petra garvade ihjäl sig ojoj tårarna bara sprutade.

Det var en bra dag idag för att vara på skolan. Åkte till stallet och träffade ida vi for ut och red med Annika, ganska less på att bara skritta! Vill ha snö vafan de är NOVEMBER och ingen snö :S ajja inget jag kan göra åt. Men nu ska jag träna på franska läxan..

Au revoir!

Inga kommentarer: