söndag 30 november 2008

Första Advent!





Hej :) Idag har jag varit på stan med Anna, riktigt mysigt. Det är ju första advent! =) Massa tomtar på stan som dela ut julklappar och fullt med folk. Det blev inte så mycket att köpa med en julklapp köpte jag till mamma ;d Ska dra till stan på fredag ist då har jag money,money ;)

Men men Anna följde med hem och då skulle hon ringa på en häst som sökte halvfodervärd och hon var såklart nervös även fast hon ville inte visa de riktigt ;) Jag fick kämpa lite med att få henne att ringa och tillslut så gjorde hon de =) Sedan lata vi oss vid datan och pratade, nu har hon åkt hem och jag väntar på att Andra Avenyn ska börja.

Jag längtar som fan till jul! De gör nog alla men jag blir helt tokig vill ha jul nu helt mysigt och vi ska ha jävligt kul på lovet ;) hehe ajja men nu får man nöja sig med att vänta i 4 veckor men tiden går fort! * PUSS LINNEA *

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah vadå inte visa det... jag var inte nervös.. inte alls!!;)

nicolew sa...

Hur gick det med hästen då? :D