måndag 1 december 2008

December! :)

hey! Skoldag idag som vanligt men men det var bara att stiga upp klockan 6..
Men dagen har varit ganska bra ändå, fast vi kom på nu att vi har ganska mycket som måste bli klart före jul. Alla lärare släpper typ en bomb med allt som måste bli klart hujja jag får ont i mitt huvud bara av att tänka på det ;S Faktist så stannade jag kvar i skolan med Josse å Marcus för att fixa lite med bilden. den börjar bli klar men den ser inte bra ut, jag är en negativ människa så jag tycker typ att inget är bra av de jag gör blir bra haha : ) Började sätta upp granen idag när jag kom hem hann inte sätta upp den igår men jag är inte klar så ska snart fortsätta juste jag ska gå in och kolla på julkalendern som började idag haha kalla mig barnslig men jag måste se vad de är för någon. PUSS

Inga kommentarer: