söndag 7 december 2008

Andra Advent!

Hallåj! Ja ännu en till söndag men en massa plugg som jag måste göra tills imorgon..
Men tidigare idag red vi ju hästarna till björsbyn, Jag hade kanel och Nicole red mus men efter typ halva biten så bytte vi haha Nicole trivdes inte med Musen hihi (a) Riktigt mysig ridtur fast kallt :S

Ada hade redan fått komma in i hagen med den nya hästen när vi kom fram, hehe men det hände inte heller så mycket när Mus också kom in. Dem 2 stod som fast klistrade vid öppningen och Ada var så jäkla feg, den hästen som dem släpptes ihop med behövde bara lägga bak öronen och de gick ifrån den hahahhaa så fjolliga dom var och jag tror nog att dom forfarande står kvar vid öppningen hihi.




Sedan ville lilla kanel ut också men vi satte in henne i en liten hage brevid den hagen som hon ska flytta till senare tillsammans med Barry & Lina. Ska tillbaka till stallet sen och se när dom släpps ihop, jag tror nog Nicole är nervös haha den där Barry var som värsta Hitler i hagen hahaha x) Sedan fick man höra att det kanske finns en ledig stallplats redan IMORGON!:O Shit jag är typ fortfarande i chocktillstånd haha jag kan inte fatta de redan! Jag trodde ju att jag skulle få en efter jul haha. Men jag är samtidigt glad fast jag fortfarande är lite förvirrad var som inte berädd :s
Kul blir det ju och jag Vill som fan! Men mina föräldrar verkar butt på det..
Men vi får se jag ska vell ringa Lea sedan när Lina flyttar oså och jag känner ändå att eftersom alla vill ju att jag typ tar henne så varför ska jag nu hålla på att fega ur? Nä Linnea nu får jag ta och ge mig! jag har chansen nu på att kanske utbilda och utvecklas med en underbar häst :') Jag ger det ett försök och vi får se hur det går! :D Men just nu bara spritter det i kroppen och jag vill typ åka och hämta Kinny NU!:D haha ajja nu måste jag plugga.. har matte & NO prov imorgon och så måste jag lämna in bilden men vi höres Pusstjaaoo

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va kul!!! :D:D hoppas du tar henne nurå!!:D