onsdag 3 december 2008

Onsdag!

Hejsan! Idag hade vi basket turnering! haha ja vad ska man säga, vi ägde iaf C-laget! :) Det var bara jag,Emma,Sofie,Josse och Petra och vi kämpade som fan haha jag hörde lite tissel & tassel om att jag hade damp! Men WTF de är ju så kleeena! : ) Det var några 7or som bara var 3 st och så hade dem tagit in 2 fuxna praktikanter haha jaa en praktikant hade bollen och så började jag slita i den haha och så när jag drog så flög hon med! hahahhaha jag var helt galen (a)^^ men vi kom till semi fast den förlorade vi,

sen hände det nånting med Petras axel som brukar ibland hoppa ur led och hon verkade ha riktigt ont men jag hoppas att det inte var så allvarligt.. stackarn..

När jag kom hem var jag så jäkla trött jag minns inte hur länge jag sov hihi, började virka på min mössa också men sedan tog de slut garn så jag kom inte så långt.. åkte sen till stallet och red lektion. hade Yoshi men de var för att jag ville har inte ridit han på ett tag så de var vell kul! Nu ska jag plugga franska till imorgon. PUSS LINNEA

Inga kommentarer: