tisdag 30 december 2008

twilight

Hejhej : ) hann inte skriva igår så de får bli nu ist. Jag var med Nicole igår i stallet och sen for vi hem och sedan skulle sova hos nicole. Vi hade de riktigt mysigt och var inte ett dugg trötta men när det var 3 och en halv timma innan vi skulle stiga upp så kände vi att det var nog dags att gå och lägga sig. Jag skulle vara med på morgon jouren som nicole hade, gissa om vi var trötta!? Ja efter att vi släpt ut alla hästarna tog vi täcken och la hos inne i sadelkammaren och sov i ca 2 tim.

Kinny hade ont i ryggen fortfarande..ojoj hur ska de bli.. just nu ser de ut som att hon kommer att skickas tillbaka tyvärr.. :( Men vi myste på med hästarna och Kanel fick damp och tog sönder min rykt låda haha de finns stunder då man vill sälja sin häst ;) Fråga nicole haha =)

Senare for vi in till stan skulle se Danny men vi missade honom precis fast vi hann se han när han skrev autografer! Vi gick runt i värmen bland allt folk. De är så jobbigt när det är mycket folk på stan, att mina fötter värkte!! Efter att jag köpt en tröja och ett par knä sockar så tog vi en milkshake, yummi :P Vi fick stressa lite för att hinna till när Robin, Alice och Kevin skulle sjunga men vi kom försent så man såg fan inte ett skit men vi gick bakom ''scenen'' och tog bilder när dom gick och kom. JAG RÖRDE I KEVIN!! :D:D haha efter allt lökande så for jag hem och hann sätta mmig framför datan i typ 30 min innan man skulle till stallet igen.

Hade stallmöte om jourer osånt. Sen fick vi stressa skulle och se twilight! och ja vad ska man säga mer än att den filmen var helt underbar!! Jag älskar den och jag Älskar Edward!:D<33 kommer nog att drömma om han i natt! :') Snyggare finns inte haha :D

Men nu ska jag och Nicole hitta på nått blir ännu en natt tillsammans med Nicolaa :) Stackarn hon får dras med mig, när hon längtar så mycket till sin lilla Peter : ) ha de gött!

PUSS LINNEA

Inga kommentarer: