tisdag 16 december 2008

Snart JULLOOV!:D

Hejsan! hann inte skriva igår hade så mycket att göra, skulle ju hämta kinny :)
Så först på dagen efter skolan for jag till stan och köpte foder hinkar på granngården. ja sen for man hem och sov ett tag och sedan kom Anna, vi for till björsbyn och fixade där sen for vi bort till bensbyn.

Ja när man kom dit var det mycket folk i stallet haha guu jag kände mig helt hemsk när jag bara skulle ta Leas häst nåå ajja men jag lovar att hon kommer få det bra! ;D Red hem henne till björsbyn och träffade Nicole efter halva vägen. Sen i stallet så var hon lite nyfiken och kollade runt lite nervös var hon stackarn helt nytt.. Sen släppte vi ihop Kinny & Kanel först och sedan kom barry det gick vell ganska bra ändå och idag hörde jag att dom har käkat tillsammans så det känns bra.

Men men red dressyr idag hade Kanels träns och och hade gramantyglar. Så att hon inte skulle dra upp huvudet och det gick super bra! Jag tror hon trivdes med Kanels bett , traven & galoppen måste man ju träna på såklart men jag var nöjd med henne idag och för att vara en gång av få som hon har blivit riden dressyr då var det riktigt bra!:D red också tan gramanen ett tag och bara hade tyglarna och hon gick lika fint=) Imorgon ska hon få vila för jag ska ju till balans och rida. men vi får höras! PUSS

Inga kommentarer: