fredag 5 december 2008

Äntligen helg =)




hallåj! Nu är det fredag igen så skönt att få helg!
På idrotten idag så var jag helt tokig jag garvade så jäkla mycket att jag fick kramp i magen och jag fattar inte hur jag kunde vara så glad? xD hehe jag är ju som jag är ;d Josses kusin Erika var med till skolan, kulkul att få träffa henne. Det händer inte så ofta!

PÅ musiken så var jag så jäkla trött.. jag höll nästan på att somna på stolen haha :) Men jag höll mig som tur var. Sedan for jag till stan med mamma.köpte en rosa tröja (a) jag har en rosa period ^^ Sedan köpte jag en topp som jag ska ha till julavslutningen och typ till julen och 3 par trosor,puder, sminkbortagningsmedel haha jag vet inte om det ska vara ihop eller inte men vafan skitsamma ;) Tillsist köpte jag knäsockar och hästgodis, det är alltid bra att ha! Mamma gick mest runt och tog resekataloger för att hon har börjat snacka om att vi ska fara ut och resa, men vart vet jag inte x) JUSTE! Vi fick skolkatalogen idag!! Yippey! har nyss suttit och kollar igenom hela haha.

Men vad händer ikväll då? =) Ja för min del så blir det filmkväll med Elin om hon nu kommer det blir alltid tjorv för henne, menar inge dumt Elin! haha men du vet vad jag menar ^^ Men vi ska iaf se 10 000 bc, om du har sett den vad tyckte du om den?
trevligt blir det iaf, måste ju kika lite på idol ockå och se om man ser Petra i publiken ;d ajja nu ska jag chilla tills Elin kommer pusspuss!

Inga kommentarer: