fredag 19 december 2008

Nå hej

Hello! Idag vaknade jag halv 12! haha steg upp på en gång och började packa till mormor imorgon ;) sen lunch och sedan datan. idag skulle vi köpa spån, kraftfoder till Kinny och jag hade nästan panik för jag trodde inte att vi skulle hinna för min mamma blev lite sen men sedan så lungnade de sig haha : )

Åkte till granngården och köpte och så fick hon en saltsten med mineraler som hon & kanel var helt galna i ett bra köp för dagen! (Y) sen i stallet så mockade vi fixade mat o en massa. vi bestämde att inte rida eftersom de är glashalt överallt.. :/

Så vi myste bara.. men Kinny hade ont i sin rygg idag och varmt ben så extra mys blev det och jag ska till stallet imorgon innan vi åker så ska jag titta till bäbis hihi jag har bara börja kalla henne för det vet inte varför hon är ju 10 ! men ja de är jue gullit :') Sen var mina päron så snälla så dom köpte ett täcke till henne och julpynt som vi pyntade boxarna med. Täcket passade super! :) Så nu känner jag mig nöjd lite kirmms kramms ska köpas till såklart, men efter jul på mellan dags rean hahah är inte säker på om vi tar med data till mormor så annars blire inge bloggande på hela veckan men inget är säkert ; ) Nu ska jag leta fram en dagbok som jag ska ha i sallet och se Scrubs men vi höres!

PUSS

Inga kommentarer: