torsdag 11 december 2008

Torsdag

hey! Idag var det iskallt i skolan :S typ bara 13 grader. Sen så gick brandalarmet så vi fick vara ute i typ 30 min frysa ihjäl fast vi gick in på ica och värmde oss ;) Men ganska så onödigt var det ju eftersom de är ju som alltid falskt. Men Polisen och brandkåren kom och vi var tvungna att samlas i aulan och så skulle dem snacka med oss :S

Sen var det sista lucia träningen så imorgon gäller det! Blir att stiga upp klockan halv 6 :O

Men sedan var jag tvungen att följa med mamma och mormor & hennes sambo Gerhad på en julkonsert :S Nog för att den inte var så dåligt men jag var typ yngst där haha och jag hade mensvärk.. så jäkla jobbigt men så äre ;O ajja jag måste och ta bort sminket nu och sedan gå och lägga mig, det blir en tidig och en lång dag imorgon så jag måste orkar! NATTI NATTI

Inga kommentarer: