lördag 6 december 2008

Hur ska jag göra?

Hejsan idag har jag varit på öppethus på gymnasiebyn. Gick runt och kollade nästan på allt inte sånt som jag inte kommer att välja men fortfarande tänker jag på ledarskap eller holmen i kalix. I tidningen imorse så stog det att holmen skulle ha öppethus på onsdag kl 10 på dagen så jag ska ta ledigt och dra till kalix! hängeru med? :) Annars åker jag själv^^ Men jag måste åka för att få så mycket information som möjligt eftersom jag är osäker..


Det är så jobbigt är man inte riktigt vet vad man ska gå det finns mycket och jag kanske helt enkelt bestämer mig för något helt annat!:O haha eller nä det tror jag inte men vi får se ;) Ikväll blir jag ensamen hemma.. så kommer typ inte ha nånting att göra :s fast Britney - for the record ska jag se! :D då har jag en sak som jag ska göra haha :D KRAM!

Inga kommentarer: