onsdag 31 december 2008

Orkan!

Hallå, vaknade idag utav ett jäkla stormande ute. Det är orkan typ i Luleå :O
Mamma sa att hon hade hört på radion att man igentligen änns skulle gå ut!
Kul att ha kvälls jour i detta blås väder :S

ajja men idag är det allra sista dagen på år 2008! och jag säger det att haha fan vad mycket som har hänt under året, saker som man saknar och sånt som man bara vill glömma xP Jag hoppas att 2009 blir ett bra år, men de får man ju se :) Annars nu på dagen så kommer Johanna som ska sova över, mys! jag får se vad som händer ikväll.. de verkar inte blir som vi bestämde.

Men jag ska inte deppa för det, har jag otur och ingen vill vara med stackars lilla jag, så får jag ta och se twilight ! :D haha kan se den hur många gånger som helst! =) Men skriver senare.

Tjaoo

Inga kommentarer: