lördag 13 december 2008

Stupid shit!

Hello babes! igår pallade jag inte att skriva så det blir nu ist ;)

Igår hade vi lucia på skolan och ja när man kom dit vid 7 så fick vi höra att våran lucia ( Anna ) var sjuk! Panik haha men som tur var så ville Sofie och hon var så fin :') Det var inte det bästa lucia tåget haha men vi gjorde vårat bästa och det var så skönt när vi hade gjort bort det. Åkte till stan och träffade Nicole men först gick jag själv ett tag då köpte jag två pat tights och ett linne ;d

Sedan gick vi och köpte godis och hyrde film och for till moi! Satt då bara vid datan och käkade godis och sedan när det var dags för mat hade både jag och Nicole ont i magen haha vi skulle nog inte ha käkat så mkt :) Sen for vi till stallet och pysslade lite med kanel innan IDOL började! :D Och KEVIN vann jue!: ) han är så söt så började han att gråta å allt, ja jag tycker att han var värd att vinna!

Sedan såg vi Step up som vi hyrde men redan då kände jag mig trött och blundade några gånger hihi (A) Och sedan när vi skulle se Black Beauty haha då sov jag hel slutet x) men vadå!? Jag vakna ju halv 6 i fredags ;)

Ajja imorse vaknade vi vid 12 låg och latade oss ett tag innan vi drog till stallet och det har kommit mkt mkt snöö!:D jippi! Jag hade Museau idag och jag, Nicole & Sanna red ett dressyrpass på banan. Mus var super fin fast mkt pigg haha :)

For hem och så började man att bråka med mammsen hujja jag orkar bara inte bråka vill ha en så jäkla bra helg som möjligt hehe men snart ska jag till Anna riktigt trevligt :) Jag, Anna & elin ska beställa pizza, mumms medans Alice lilla käkar hos sin farmor haha. så jag ska nog börja fixa lite för snart kommer nog elin o dom och hämtar mig så ha en så trevlig lördags kväll allihopa!

PUSS LINNEA

Inga kommentarer: