onsdag 10 december 2008

Holmen : )

hejsan! Idag har det varit så jäkla kallt hujja :S jag sitter och värmer mig under filten. Men nu ska jag berätta om hur min dag var på holmen och ja tänka sig att jag for själv ;)

Imorse så tog jag bussen in till stan och i stan tog jag Haparanda bussen, jag träffade en gubbe som skulle till pajala haha han var härlig den där gubben asså : )
Höll på att frysa ihjäl men då kom bussen och så bar det iväg till Kalix.

När jag kom till busstationen i Kalix så var det en man som skulle hämta mig och så väntade vi också på 4 tjejer från haparanda. Sedan åkte vi till en gymnasieskola där man kommer att gå då när man inte är på ridanläggningen osånt :) När vi kom dit gick jag typ själv efter dom andra med sedan gick vi in i ett rum och satte oss vid ett bord och så kom en som hette Karin och snackade med oss om en massa. Det var också några tjejer som gick i 3an som sa hur dom hade det där och blabla.

Vi skulle käka lunch där och ja man kände sig lite vilsen haha alla bara glodde på en =) När jag virra omkring där så träffa jag Jossan, en trevlig tjej som jag pratade med resten av dagen. Men i alla fall så soppan som dom serverade såg inte så trevlig ut så då hade de fil och flingor så då blev det som en frukost istället.

Efter lunch åkte vi till Holmen och så var vi inne i ett rum där de pratade också om allting haha, efter det så skulle 3orna ha kadrilj som dem övade på till nästa vecka och då fick vi vara en publik så då fick dem träna med det. Sen fick vi pepparkakor och saft och sen gick bussen hem. Innan jag hoppade av hann jag och Jossan byta nummer så att man kanske kan hålla kontakten och så får vi se om vi träffas i vår: )
Vid halv 3 gick bussen hem till Luleå och nu har äntligen kommit hem! Är så jäkla hungrig och till middag blir de tacos! mummms. Nu ska jag se The Dark Night :) Vi höres! PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

de kommer nog bli jättebra:) puss