tisdag 9 december 2008

Äntligen!

Men hejsan! En tisdag har snart igen gott och det har vell varit en ganska bra och vi har pratat lite om betygen med lärarna. Tyvärr så fick jag IG på matte provet,.. ja du kan ju skratta om du vill men jag har svårt med matte och kommer alltid att ha det, men om jag är dålig på matte så är jag bra på annat; )

Imorgon blir de typ att åka själv till kalix men jag måste fan åka dit och kolla så jag får ta och bli en stor flicka nue hihi(a) Men vi får se jag kanske hinner fixa en polare som kan, hoppas! Jag fick en låt av josse och jag lyssnar på den hela tiden! så jäkla fin :')


Steven Curtis Chapman - Cinderella



Nu blir det att chilla, har inge skolarbete eller läxor nå mer så jäkla sköönt! :) haha och jag fick veta idag att jag har ett MVG! wooh mitt första faktist hehe du märker kanske att jag inte är så bra i skolan men jag kämpar som fan och när jag går ut nian då jävlar har jag bra betyg haha :) PUSS LINNEA

Inga kommentarer: