torsdag 4 december 2008

Torsdag

Idag har det varit en skön torsdag, okej du kaske tycker att åå vad tråkigt att hon ska skriva om skolan. Men helt ärligt så har jag typ ingenting att skriva om ;s Jag tycker att jag bloggar ganska tråkigt men jag är ju en AMATÖR haha :) Men iaf så
stallet idag var riktigt mysigt. Jag och ida rid ut vid halv 9 tiden och mötte 3 st älgar! Ja älgar är ju helt sega asså dem rörde sig knappt men vi fick då fart i dem skulle fan vara kul att rida efter en springande älg och typ fånga den med lasso haha x) tyvärr så var det min och Idas sista ridtur tillsammans.. eftersom Nicole flyttar med Kanel som jag sköter tills jag får Kinny och Kinny kommer att stå med kanel så jag och ida kommer typ aldrig träffas..

men nu måste ja skriva engelskan annars kommer jag inte få nå betyg eller jo men hon kommer att sänka mig säkert o nej tack! Jag ska fan komma upp till MVG hihi om jag nångonsin gör det :)

KRAM!

Inga kommentarer: