lördag 6 december 2008

Nå hej

Nu sitter jag här och har tryckt i mig en massa fett.. hujja jag blir bara tjockare hahahha x ) Man blir ju ett fetto! vafan ;) ajja ser just nu på stjärnor på is och lyssnar på musik:)

imorgon ska jag rida till björsbyn med Nicole eftersom alla hästarna flyttar. Jaa de blir väll kul, men jag har värsta ångesten.. vet inte om jag ska ta Kinny eller inte! Jag pallar fan inte de kommer och går och jag blir helt förvirrad. Så jäkla jobbigt :S känns som att de inte är någon idé så ja man får väll vänta och se hur allt slutar hehe låter som i någon jävla film xD men nu ska jag fortsätta se stjärnor på is! PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

aww linnea, jag lovar att om du tar henne kommer du tänka tillbaka och tycka att du var hurkorkadsomhelst som ens vågade tänka såhär. :) Hon blir säkert jättefin med dig! Och om du känner dig osäker så provrid andra under denna månad :) puss saknar dig<3