söndag 14 december 2008

JAAAA !!!!! :D

Imorgon då ska jag och hämta Kinny! Yeey :D
Ska rida henne till björsbyn med Nicole och så ska jag ju ha henne på prov först typ en vecka och sedan bestämmer jag mig hur det blir! Jag är såå GLAD :D fast de känns ändå som att jag inte kan nånting om hästar och jag kommer inte klara av att ha henne :s Tankarna far fram och tillbaka! Men jag hoppas att de bara är fel för jag vill så gärna ha henne och vi kommer nog utvecklas med varandra ;)Är så jäkla nervös inför imorgon :O haha och gud när jag ska släppa henne tsm med barry fan om han skadar henne då jävlar haha näe men han ska fan inte stöta ut henne.. hihi jag är helt uppspelt fortfarande! Det kommer nog bli ett roligt jullov asså :P men nu ska jag snart gå och sova om jag kan haha så vi höres! Pusss BABESS <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jag tänkte bara säga att min häst faktiskt inte är ett monster!! Det råkar bara vara så att han nu är högst i rang å finner sig inte dom andra i det så blir det offta så där med hästar. Det är naturens gång. Jag tror inte han försöker skada någon med vilja. Sen blir han faktiskt också skadad. / Malin