söndag 14 december 2008

Lesss less

Hejsan! Nu har jag kommit hem från Anna. Det har varit riktigt mysigt :)
Jag och Elin blev lite sena igår så Anna å alice hade redan börja med pizzan! haha jag var så jäkla hungrig. Vi såg på film och pratade, sedan gick vi till datan och satt där ett tag, så höll vi på med lite saker hihi (a) Vi skulle också köra anden i glaset men haha det blev inte så seriöst och sedan så kunde vi bara inte hålla oss är alice gjorde en liten sak mohhahahhaa sorry alice.. ;d

Jag kom också på vad mitt yrke ska bli! haha jag ska bli pyroman haha jag har det i blodet ;) Medans vi spelade så började jag leka med ljuset och jag tröck ner en tändstickor i ljuset och så tände jag på haha jag är så störd men ganska smart ändå =)

Sen var det nån film på tv som vi såg den hette kid Svensk haha vilken sjuk film ;) Det var bara jag & Elin som såg klart hela Anna och Alice sussade så sött.
Sen när filmen var klar så låg vi och snackade och så somnade vi vid 4 ;)
Steg upp efter 12 och vi har bara legat och latat oss hela dagen.

Igår så fick jag veta att min boxplats var ledig men nu säger min moder att jag ska få ta Kinny efter jul och asså jag blir så less på att de skulle ta en sån lång tid för den där lina att flytta för jag ska ju pröva ha henne i en vecka och nu hinner jag inte det eftersom jag ska bort :S Jag vet inte hur jag ska göra och om jag tar henne efter jul kommer kanske min boxplats att bli tagen och Lea blir nog less när jag bara skjuter upp det.. men jag ville inte det såhär jag ville ju ha henne på en gång och nu känner jag att om allt skiter sig så är det mitt fel.. såå nu får man se hur det här blir..

men men nu ska jag hitta på nånting och så ringer jag vell Lea lite senare ikäll.. hon kommer säkert bli ganska så irriterad elr vem vet men mest är jag rädd om boxplatsen..

KRAM LINNEA

Inga kommentarer: