lördag 27 december 2008

Hemma!

Hallå nu är jag äntligen hemma från en vecka uppe i norr alltså lilla pajala;d
Jag pallar inte skriva om allt som har hänt under veckan men mest har man fettat som fan hujja nu måste jag banta! Sen så har man åkt runt till folk och ni vet ju hur det är nu ska vi dit och sen ska vi dit och blabla.

Men mycket film har jag sett det går ju på tv hela tiden :) Sen hade vi en egen liten jul på tisdagen för att Johanna skulle åka på julafton så när den riktiga julaftonen kom så kändes det som att den redan hade varit haha men det var mysigt i alla fall. Det blev inte så mycke julklappar nu när jag har fått ta Kinny på foder men jag är glad ändå ;) fick twilight böckerna som jag ville ha har snart läst den första och jag bara drömmer mig bort och blir helt inne i boken jag vill aldrig lämna ifrån den haha vill bara läsa mer o mer!

Det har varit en skön vecka och att bara kunna slappna av men såklart har det varit tråkigt att lämna kinny. Men hon har nog haft det bra vad jag har hört haha hon är nog pigg haha;)

ikväll blir de film o tv och imorgon far jag till stallet! =) vi höres!

PUSS

Inga kommentarer: