måndag 8 december 2008

Måndag

hallå, en jobbig måndag idag.. 2 prov och det ena gick super medans det andra gick skit.. och det var matte provet. Jag verkligen hatar matte! Fyfan vad jobbigt det är och jag har alltid haft svårt i det jag tror nog att jag aldrig skulle kunna komma upp till vg inte nu i alla fall nu kommer jag typ få IG.. :/

Non kommer jag nog få alla rätt på men den var jävligt lätt hehe ;D
nu måste jag skriva klart min bild uppgift för den måste vara inne imorgon.. det är faktist det ända jag har kvar våra betyg sätts på onsdag redan så jag är klar med allt annat känns faktist riktigt sköönt! =)

Ajja idag har jag inte så mycket att skriva jag måste börja med bilden nu och så ska jag försöka få tag på Elin som ska hjälpa mig och jag ska försöka hjälpa henne men en grej hihi men de är våran hemlighet (a) PUSS LINNEA

Inga kommentarer: