onsdag 17 december 2008

piss väder!

Idag har det blåst! väldigt mkt också.. och jag det verkar hålla på än.. jaa en vecka kvar till jul och så nu är det slask, guu så tråkigt..

Men men åka iväg till skolan gjore man och vi var nere i HKn hela dagen och bakade. Josse hade kommit tillbaka :) haha jag klarar mig fan inte utan henne <3 ajja det blev ganska bra av de vi gjorde men asså olyckor händer ju lätt och det började nästan att brinna:O haha men vi klarade oss med bara bränd lukt usch haha och Sofie då hon trodde att hon var smart och satte in Choklad i mikron för att det skulle smälta fortare men det kom rök ut från mikron haha MVG barnen här! ;)

Ganska chill ändå att bara baka och sedan skulle man ju hem också i ovädret, kom hem och såg en film, en riktigt tråkigt en! jag sa till mamma ba

- Se aldrig den här filmen den är såå tråkig!
Mamma ba
- Varför ser du på den då?

haha så jag fortsatte men jag var ändå så trött så jag somnade. For till stallet mockade och fixade mat och kinny fick vila idag för jag skulle till balans och rida så borstade bara av henne. Red Zingo och det gick väll sådär.. pratade med ak också så nu har jag slutat men jag har 5 gånger kvar efter jul och kanske nån av om sista jag kommer med kinny, men det får vi se ;) Ska i alla fall fortfarande vara medlem.

Nu ligger jag i sängen med ett glas julmust och inget kan bli bättre just nu haha :)
imorgon är det halv dag och sen på kvällen får vi jullov! Blir att fara ut en sväng i skogen med Kinny bara hon och jag, myys! =) Nu ska jag se tv och sedan sova!

KRAM

Inga kommentarer: