torsdag 18 december 2008

Underbart!

Nå hej på er! dagen har varit hyffsat bra faktist ;)
Skola till 12 såg bara film o chilla landet!
Sen till stallet, var tvungen att gå.. skit jobbigt, så nu har man skavsår och ont i fötterna. Jag var tvungen att skynda mig och jag nu skulle gå hem också så fixade mat och tog in kinn, borstade en snabbis och for ut barbacka i blåsten.. nog för att jag red väldigt kort men ville bara att hon skulle få röra på sig imorgon har jag hela dagen med henne så då blir de kul, ingen stress.. usch hatar att stressa i stallet!

Mamma kom vid 5 i 4a och hämtade mig så fort in i duschen på 5 min och sedan blåsa håret o allt. vi hade ju jullavslutning nu på kvällen så bussen gick kvart över fem.
Men jag hann! ;) vi hade juldansen i aulan och du kanske undrar vad de är för nått men vi har danser som vi dansar varje år och så finner ju niorna såklart haha.
Sen gick vi till klassrummet och fick vårs betyg men jag har faktist höjt mig! hihi men mer får du inte veta ;d

åkte till josse sen och myste och bara hade det skojj asså haha jaa vi är ju lite knäppa xD och nu ligger jag i min mysiga säng och tänker på framtiden haha xD ajja nu ska jag ta de lugnt och sedan sova ut imorgon det blir en lång dag..

PUSSSS

1 kommentar:

Malin sa...

Okej det är lungt överreagerade bara lite. :P